Zwei Best Paper Awards am Institut für Medieninformatik

Best Paper Award bei der MUM 2014

Das Paper Initiates file downloadPriPref broadcaster: enabling users to broadcast privacy preferences in their physical proximity von Bastian Könings, Sebastian Thoma, Florian Schaub und Michael Weber, wurde bei der ACM International Conference on Mobile and Ubiquitous Multimedia 2014 mit dem "Best Paper Award" ausgezeichnet.

Best Student Paper Award bei der ITS 2014

Das PaperOpens internal link in current window Opens internal link in current windowP.I.A.N.O.: Faster Piano Learning with Interactive Projection von Katja Rogers, Amrei Röhlig, Matthias Weing, Jan Gugenheimer, Bastian Könings, Melina Klepsch, Florian Schaub, Enrico Rukzio, Tina Seufert, Michael Weber wurde bei der Opens external link in new windowACM Interactive Tabletops and Surfaces 2014 mit dem "Best Student Paper Award" ausgezeichnet.